Pohyb je lék - známá fráze, při které nás většinou napadne, že se díky pohybu můžeme cítit fyzicky i psychicky lépe. Díky dostatku pohybu můžeme předcházet řadě chronickým neinfekčním onemocněním (dříve nazvané jako civilizační), podpoříme naši psychickou kondici a vybudujeme si příznivý návyk do našeho života. Pohybem lze také výrazně pomoci při...

Dbáte na dostatečnou rozcvičku před tréninkem? Děláte ji promyšleně pro zvýšení efektivity tréninku a zlepšení výkonnosti nebo jen tak "na zahřátí" aby se neřeklo?

To, že by se mělo při cvičení pomýšlet na komplexní stránku věci, tu píši téměř v každém článku. Přesto mám pocit, že této (za mne) cenné rady není pořád dost.

Navazuji na první část článku, která byla takovým ohlédnutím za problematikou redukčního bláznění. Druhou část bych ráda věnovala vysvětlení, tipům a radám, jak si k redukci pomoci cvičením a zmíním i některá úskalí, která vám mohou být překážkou.

S přicházejícím novým rokem přichází většinou halda přání, úkolování, vymýšlení a plnění převysokých cílů...zkrátka řečeno čas NOVOROČNÍCH PŘEDSEVZETÍCH. Jupííí! Jakoby 1. ledna byl den změn, den od kdy se nejlépe začíná s něčím novým. Historicky nejčastější předsevzetí jsou spojená s jídlem a cvičením - začnu lépe jíst a více cvičit, abych konečně...